lördag 14 juli 2007

The sol is back!

Jajamen, dag två med soligt väder! Jag har spanat segelbåtar och motorbåtar i hamnen, fyndat en charmig och lätt skavd bricka på fötter, nästan sytt klart en duk och suttit under ett träd och läst inredningstidningar. En dag som min bror skulle tycka var helt förspilld. Som om jag skulle börja bry mig om vad han tycker NU...

Listan till IKEA har påbörjats, prio ett är då en tv-bänk. Det ser ut att bli bänken Bestå gånger två, jag vill ha en riktigt lång en som jag kan ställa vackra saker på, och inte bara ha en tv på. Någon som har andra tips?

Nej, ut i solen igen!

2 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej...skönt att höra att det fins fler som tycker att Myrorna har lite tokiga priser. NYfiken på din bricka...5kr är lite lagom. ha det gott kram

Fröken Fräken sa...

Det har varit på tok för lite foton här den senaste tiden! Jag är utan kamera igen, men ska försöka skramla ihop lite bilder. Man måste ju visa upp alla pysselprojekt! Då kommer även bild på den lilla brickan. Tror jag ska placera några krukor på den på köksbordet.