tisdag 11 september 2007

Tisdagstema - Nära


För en gångs skull blir det inget som har med inredning att göra. För när jag läste att "Nära" var veckans tisdagstema så tänkte jag direkt på något som jag fotograferade under min semester. Hur den vita bilen (jag är kass på bilmärken)i mitten ska kunna ta sig ur denna parkering ter sig omöjligt i mina ögon. Hur går det till när man ställer sig så här nära varandra? Detta var inte den enda omöjliga parkering som jag såg. Ibland såg man en lång rad med bilar som stod så här tätt, och jag undrade om det kanske lång planering bakom detta? Hur man parkerar beror på hur tidigt som man börjar jobba? Den längst fram måste börja först osv annars kommer ingen ut.
Sedan gick jag på Panduro och glömde bort alltsammans. Jag har också gripits av pärlpysslandet!

1 kommentar:

malla sa...

Guud, jag hade blivit vansinnig om jag kom ut och var instängd så!! Fast de kanske kör med principen att inte ha handbromsen i så folk kan buffa sig ut?!! Många buckliga stötfångare isf! :D