tisdag 23 oktober 2007

Just a perfect day



Igår var en riktigt bra dag! Slutade tidigt, och hann med att besöka affärer och loppmarknader och gjorde några små fynd. Kunde sitta i soffan med nyfyndade tidningar och dricka thé till tända ljus. Och inte känna en mängd "borden"; jag borde istället städa, jag borde istället tvätta.. osv. Och får man göra det så känns det sedan ganska okej att sätta igång att städa i garderober och vika tyger prydligt och i färgordning.
Förresten, jag kunde inte hålla mig. Mina panelgardiner med stjärnor på kom upp i helgen! Och så sydde jag kuddfodral av mina gamla barnlakan med spets på. Världens lenaste bomull!

3 kommentarer:

Nadja sa...

Vart är stjärngardinerna ifrån???
Vill verkligen ha lika :-)

Nadja sa...

Tack för svaret :-)
Du får jag låna din bild på gardinerna för jag skulle vilja göra en efterlysning på facebook ifall någon har gardinen på en köp och sälj sida där. Jag skriver självklart att det är din bild.
// En desperat tjej som verkligen vill få tag på denna gardin.

malin@okonor.se sa...

Hej, varifrån är gardinerna? Tack!