fredag 30 januari 2015

Det verkar som om mina helgplaner är klara

Hmmhm, det här ser ju mysigt ut?


 Mmmhm, igen.
Det senaste dygnet har det kommit mellan 50 och 80 cm nysnö.




Det är alltså lite spännande om man kan ta sig till jobbet (ja, nu ska vi inte överdriva här, vi är ju norrbottningar så vi tar oss ju till jobbet!).

Men det kan också vara lite spännande om man tar sig FRÅN jobbet. Såhär såg det nämligen ut genom mitt fönster på jobbet.


Härlig "utsikt" eller hur?
Så snön, jag vet inte hur jag ska säga det här tydligare, men DET RÄCKER NU!

För bövelen, jag ska ju åka till Ikea i helgen! Hoppas jag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hua... Fy fasen vad snö... Vi bodde i Östersund ett år och då minns jag att vi fick 80 cm under en natt, helt galet mycket snö!
Men våren kommer till dig med!
Här är mest snösörja och slask... som tinar, fryser, tinar osv.

Bellas Lantliv sa...

Ja, jag tycker det kan bli vår nu eller helst igår eller förra veckan. Blä för snö och kyla. Kanske vi skulle flytta söderut?

Det Vita Drömhuset sa...

Hahaha den som ändå hade så mycket snö! Här e bara regn och is, blötsnö, regn och så is igen.... Humor!!! :(


Ser iaf underbart ut!
Men förstår dig! :)

Kram Åse

MårsArt sa...

Jag är INTE avundsjuk på dig...
Snöfritt i Halmstad...än så länge.
Väntar på ett snöoväder.
Agneta

HönaPöna sa...

Å... så härligt mycket snö.
Här på småländska höglandet har vi kanske 7cm, högst. Men jag älskar det.
Problemet är att man kommer till jobbet varje dag, kanske skulle önska om lite mer!
Hoppas du kom till ikea! :-)

Maria - Snickaregården sa...

Jisses vad snö... tycker att det vi har här räcker... dryga halvmetern.
Kram Maria

Grodmamman sa...

Här är jag glad över den dm vi fick i natt...
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Oj vad snö hos er, här har vi också fått en del och nu är det precis lagom ;) Kram Suss

Cicci H sa...

Jobbar du på 2a våningen ;-)