torsdag 17 januari 2008

Ett inlägg i brickdebatten


Det var ju så tråkigt att ha ett foto överst föreställande mina halvfärdiga väggar, så här kommer fotobevis på hur jag förvarar veckans favoritbricka. Ståendes bakom fina glasburkar (borde ha ordnat burkarna lite snyggare innan...) Det är en gammal metallbricka som någon sprejmålat vaniljvit, och så har den blivit lite härligt nött. Jag har inte tänkt på att det kan bli så här fint när man målar metallbrickor (kan ju vara bra att ge sig på en bricka som inte är värdefull av en eller annan anledning). Köpte brickan i detta skick för en femma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oo vilket fynd! Själv har jag handalt för hela 10 spänn idag!

Anonym sa...

Kul när användbara saker även kan vara ett snyggt blickfång. Visst är det bra att man kan måla, på nästan allt känns det som, kram

Fröken Fräken sa...

Ja, det är härligt med fynd!! Jag brukar prova att måla på det mesta, det brukar faktiskt funka i de flesta fall.