torsdag 17 januari 2008

A hop, skip and a week..


...senare så har fortfarande inte mycket hänt i sovrummet. Så här ser det fortfarande ut. Gipsskivor som väntar på spackel och tapeter. Skivorna är tålmodigare än jag.

Efter jobbintervjun igår kände jag att jag behövde belöna mig. Egentligen hade jag tänkt vänta med nya sovrumsinköp tills tapeterna kommit upp, men det var helt omöjligt att behöva vänta så länge. Så jag slog till på en helvit (det kan ju aldrig bli fel) organzagardin med broderat bladmönster på, från Indiska.

När ska jag få sätta upp den då???

(jo, detta är ett av de naturliga ljus som man kan välja på nu, blått ljus, när det är lite ljusare ute, eller grått, när det är molnigt. På riktigt är det inte så här blått inomhus. Bara för att vara extra tydlig)

Inga kommentarer: