torsdag 31 januari 2008

Ovanpå ett skåp


Här har man varit lite krasslig så det har varit ont om inlägg och besök hos alla favoritbloggar. Men jag är på G. Tyvärr var inte min kamera det, så jag får nog vänta till helgen med att ta bättre foton på sovrummet. Det är inte världens största sovrum (om än det mysigaste, som det känns nu) heller, så några tjusiga vidvinkelfoton kommer tyvärr inte att hamna här!

Istället, en Hjärtan på tråd planterad i en pressglasskål som jag har fått. Till höger ser man en glas"bubbla", en del av en ljusampel från Indiska som jag har vänt upp och ned på i väntan på att jag ska köpa kedja för att hänga upp den. Ett loppisfynd som kånkades hem i lördags! Lite oväntat att det är metalldelarna som försvunnit medan glasdelen är hel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en som är krasslig...det går mycket skit nu kanske, peppar, peppar jag har klarat mig. Vad fint med hjärtan på tråd på det viset, krya på dig, kram

Fröken Fräken sa...

Ja, bara den ville växa till sig istället för att se mer och mer sorglig ut, så skulle jag vara ännu gladare! Det är roligt om man kan använda något annorlunda som kruka.