måndag 28 januari 2008

Romantiken flödar?


Här kommer nu en smygtitt in i det nya sovrummet! Fortfarande så dras jag med det här blåa ljuset - ja, eller använda en blixt som gör att det blir ännu konstigare färger. Jag får mixtra ett tag till, och se om det kan bi bättre bilder.

Hur som helst drabbades jag av en minimalistisk och lätt romantisk ådra när jag skulle få till det här. Det engagerades flytthjälp som fick kånka skåp och bord mellan rum och till och från källarförråd.

Förutom sängen har jag nu ett gammalt bord och mitt linneskåp här. När man kommer in i rummet möts man av en härlig vit rymd och jag stormtrivs. Tapeten går i vitt men med en svag dragning åt rosa (väldigt lite, syns bara eftersom taket är extremt kritvitt). Först visste jag inte om jag gillade det, men nu har jag upptäckt att det faktiskt blev jättefint!! Jag är inte helt färdig än, bordet är belamrat med grejer, så på det blir det inga foton just nu!

Inga kommentarer: