fredag 2 november 2012

Det var väl inte riktigt det här som jag hade tänkt mig

Egentligen har jag ju en massa pyssel att visa upp. Men det är ibland lite svårt att få till det rent praktiskt.


Det är för mörkt för att fota. Det känns helt enkelt inte så roligt att fota när bilderna inte blir som man vill.


Och inte har jag städat.


Och jag har en massa halvfärdiga pyssel som ligger här och där. Vilket är följden av att man har för många idéer, för mitt inne i ett projekt så får man nya visioner.

Och inte har jag städat.



Och vissa pyssel har jag redan hunnit göra mig av med innan jag ens hann visa upp dem.

Och så måste jag jobba. Fast idag sitter jag hemma!


Och inte har jag städat.

Men snart tänker jag banne mig ta helg ändå!


Tack för synpunkterna på dilemmat i mitt förra inlägg. Vad förståndiga ni är! Då törs jag knappt avslöja att mina planer på passande agerande hade lite mer inslag av hämnd, krossa något värdefullt och kalla in James Bond. Typ. Att känna sig sviken är inte lätt.

10 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Alltså jag är impad! Är du en såndär människa som har 48 timmar på ditt dygn? Heja du!

Trevlig fredag!
L

Pieni Lintu sa...

Looks very familiar...pyssel här och där menar jag! :D

Johanna Stålros sa...

HIhi ser bara kreativt och härligt ut tycker jag;) Kram

Grodmamman sa...

Måste säga att det se ut som ett kreativt kaos, ostädat eller ej tycker jag att det ser härligt ut!:)
Borde också städa här, men jag ska bara göra en massa roligare saker först!;)
Kram

Edith och Jag sa...

Ta helg du och njut riktigt ordentligt av den:)
Kram Maria

kungen o majkis sa...

Åh vad härligt med en massa pyssel på gång!! Strunta i städningen du...dammet ligger snällt kvar och väntar :-)!

Ullis sa...

så mycket pyssel du har på gång, härligt! Jag är lika dan, och jag försöker verkligen göra klart mina pyssel innan det går för lång tid (och jag hinner tröttna eller glömmer bort dem för nya ideér), men det går ju si så där. Vad var det för spännande pärlor du hade på plåten?
Ullis

Victorias Provkök sa...

Jobbigt när man vill göra nåt annat än att städa:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

P sa...

Hej!

Vart har du köpt den svarta fyrkantiga brickan som du har dekorerat med ett plus-tecken? Jädrans snygg är den! :)

KRAM!
Petra

Fröken Fräken sa...

Hej Petra! Den svarta brickan kommer från Ikea, men jag är lite osäker på om den fortfarande finns i deras sortiment.