tisdag 22 juli 2008

TACK!


Vilka snälla och gulliga bloggläsare jag har! Tack för alla gratulationer och uppmuntrande kommentarer angående vädret. Det blev en jättebra födelsedag trots allt!

Men inte hinner man vila upp sig från allt firande! Jag ska ut på tygexpedition norröver, och eftersom jag ska följa med min bror och kolla på tapeter och golv kl. 14 idag också blev det uppstigning kl 07, och strax iväg.

Jag säger det igen. Det är tufft att ha semester!
Jag planerar för en ordentlig besöksrunda hos er senare i eftermiddag. Om jag inte har somnat...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Tufft med semester, tur vi får börja jobba snart så vi får vila upp oss ;0)

~Livet i byn

Sara sa...

Spännande med tygexpedition, du får visa om du hittar något.
Kram Sara

Sara sa...

Hej brandinspektören!
Det är ett stort hål i lyktan upptill.
Sara

Anonym sa...

Ja visst är det tufft med semester men det är skönare än att jobba just nu iaf. Kan vara stressigt med semester men man är ju ändå ledig och kan göra som man vill.

Jaja, det är bara att knoga på men ska nog ta lite ledigt nästa vecka om det går.

Ska nog oxå ta ett snack med den där som sköter vädret, han eller hon har varit så trist i år.

Grodmamman sa...

Här har vi idag underbart väder, lagom varmt och sol. Får gratulera lite i efterskott och det var ju tur att dagen blev bra trots vädret!
Ska bli kul att se vad du hittar p din tygexpedition!:)
Kram

Hannis sa...

Grattis i efterskott!!
Äsch,vila det får man göra när man börjar jobba igen*skrattar*

Nu har jag börjat min tapetjakt till ramarna!

Må gottast//Hannis

Anonym sa...

Ja det må jag säga...ännu mera tyg...fast det är väl bättre än vissa andra "missbruk", hihi...hade gärna velat byta ut en del gardiner nu men eftersom vädrets makter har lyssnat till dig så vill jag inte åka o handla någonstans, vill mycket hellre sitta här o lukta på mina blommor...äsch sola heter det ju..Nu sticker vi iväg en sväng så vi hörs väl när vi kommer hem, om jag inte tjuvbloggar lite på resan...kramar på dig

Helenas loggbok sa...

Hej!
Sova får man väl göra när man blir gammal eller i graven! Hoppas du hittade något fint på resan!
KRam
Helena

Levindas Värld sa...

Ja lilla söta Musse som inte finns med oss längre... :(. Men han hade som sagt var ett bra liv.

Jasså du tänkte på mig när du köpte ett tyg, va roligt :). Som du beskriver det låter det jättevackert, ska bli roligt att se på bild sen!

Här hos mig skiner solen och vi har haft en riktig sommardag, så härligt! Jag har fixat lite på balkongen och myst bland blommorna.

kram

Linda -Galleri Palla sa...

GRATTIS GRATTIS!! Jag såg inte att du fyllde år. E du gammal nu då? ;) Kram på doppare-dan, moahahahaha!

Lisas inredningsblogg sa...

Låter som att du kommer va tröttare efter semestern än vad du var när du började den! :D HIPP HIPP HURRA på din dag!!! KRAM