tisdag 15 juli 2008

Ut på vägen igen

Idag ser det ut att bli riktigt soligt och kanske t o m varmt! Vad ska man hitta på då? Jo, sätta sig i bilen och åka 12 mil till det stora varuhuset i Haparanda! Förhoppningsvis blir det ändå en lättare dag än denna!
Jag ska bland annat spana in dessa läckra tyger:


Och så ska det bli en ram till en affisch som jag köpte på Moderna museet i Stockholm, och som vanligt lite tittande på hyllor.
Sedan verkar det som om det börjar dyka upp en hel del andra nyheter, så man får väl se vad man kommer hem med. Och hur lång min brors inköpslista är...

Vad har ni för er en sådan här sommardag?

11 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Sambon är sjuk här hemma och ack såååå ynklig. Så det blir till att passa upp honom lite..

Näää, menar du att du ska köpa tyger??? Ja, iof du har ju inte så många så jag förstår ;)

Emm´s design sa...

Vilka snygga tyger!
Och så blev jag sugen på IKEA.......

Lisas inredningsblogg sa...

Wow så snygga tyger, är det verkligen IKEA????? Jag vill ha tyg nr1 tack! :D KRAM

Vardagstugg sa...

läckra tyger!

Här har man legat och stekt, man tar ju vara på dom få soltimmar som bjuds. Har rundat av med lite löpning och nu väntar tv:n...härligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Annelie

Anonym sa...

Har sett de tygerna på hemsidan, verkligen jättesnygga. Ikea blir verkligen bara bättre på tyger :)

Anonym sa...

Nä men skojar du?!! Vi måste sluta träffas på detta sättet fast vi inte vet om det ;0) Fniss!! Jag gick faktiskt och tänkte på att "tänk om någon fler bloggare är här" inte för att jag vet hur någon ser ut men ändå...

~Livet i byn

Anonym sa...

Pysselpärm ÄR en förträfflig anordning:-) En vanlig enkel pärm/mapp med allt pyssel och dylikt samlat för en regnig dag:-) Haha! :-)

Levindas Värld sa...

Hoppas du hittat nåt på din långa shoppingfärd idag!

Själv har jag jobbat första dagen efter semestern, det gick jättebra. Men när jag kom hem var jag såå trött och helt slut i knoppen, märks att man haft semester :)

Jadu, visst är det mkt som ska klaffa när man letar hus, vi är verkligen inte ute efter att ta första bästa, det ska verkligen vara drömhuset vi ska slå till på :). Var ju på visning idag men vi kände direkt att det inte var nåt för oss. Läget är ju det allra viktigaste samt storleken på huset, resten kan man ju faktiskt göra nåt åt.

Nä, nu ska jag njuta av nya numret av Allt i Hemmet!

kram

Pysselprinsessan sa...

Åh, det är ju så fint det där tyget! *vill ha* Hoppas det fanns! Hur svårt var det att välja längd i så fall?! ;P En meter, två å en halv, fyra? Hi hi!

En långsökt IKEA fråga... Det ser ut på hemsidan (http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=pralin&category=products) som att de håller på att trixa om med Pralinglasen. Såg du möjligtvis om de blå ska utgå? (Ja det är en chansning, men tänkte ändå fråga!)

Pappersmobil! Spännande!! Hoppas på bilder snart! Å från köket å för den delen! :)

Näe, nu ska jag se Bygglovsreprisen! :)

Kramar

Anonym sa...

Snygga tyger IKEA har nuförtiden.
Hoppas du hittade det du letade efter fast man brukar alltid hitta en massa i "stora" varuhuset.

Jo sa...

Åh, så snygga tyger! :) De har jag inte sett "live" ännu. Får nog ta mig en tur dit när jag kommer hem till Gbg! :)
Ha det gott i solen!