tisdag 16 december 2014

Fler än jag som är så trötta att ni ser i kors?




 Nä, men nu räknar jag mig klar med julklappsinköpen!

Ja, om man inte räknar klappar till sig själv förstås, det är förvånansvärt mycket som kan motiveras med "Jamen jag har FAKTISKT haft diskbråck!" (undras hur länge man kan använda den frasen och komma undan..?).
 
Vet inte än om jag riktigt känner av julstämningen, hur är det med er? Kanske att julfeelingen infinner sig på torsdag kväll då jag går på min julledighet (trots att det är så pass nära att jag nästan kan känna doften av den så känns det overkligt). Gissa förresten hur många sparade semesterdagar jag tar med mig till nästa år pga diskbråckssjukskrivningen, trots att jag är ledig redan fr o m fredag?? Mohahahahaha säger jag som vägledning!

Helgens loppisfynd i alla fall, I give you:








5 kommentarer:

TezzTheMess sa...

Du kan få ett amen på det! Tröttheten! Härligt med julledigt. Diskbråcksursäkten kan du nog köra på ett tag till! Kram

Ester sa...

Haha, känner igen det där med att hitta ursäkter till att handla saker till sig själv. När en ursäkt blir för gammal så brukar det alltid dyka upp en ny. ;)

Grodmamman sa...

Är helt slut och är lycklig över att jag åtminstone är ledig nio dagar i sträck.
Klart du kan köra med den ursäkten ett tag till!;)
Kram

Petra / Popetotrora sa...

Gillar ljusstaken!! Hos mig här så smyger sig julfeelingen på mer och mer. Ganska stark nu faktiskt. :)
Och du, minst 100 dagar får du i alla fall skylla på diskbråcket. Kanske T.o.m 200. Eller 300... ;)

Smultron på ett strå sa...

Minst sagt julstresshärdsmälta i hjärnan nu - förväxlade telefonväxel med växelpengar igår. Dags för ledighet! //kram maria