måndag 17 november 2014

Den där pallen alltså

Jag har ju börjat styrketräna på allvar efter mitt diskbråck, och jisses vilken energi jag får efter att jag tränat! Trodde jag aldrig!

Så efter jobbet idag har jag, efter träningen, fyndat kuddar, som denna, denna och den här. Man kan ju aldrig ha för många kuddar, det vet man ju sedan gammalt. Sedan har man dykt ner i skumbadet och varit ned i källarförrådet igen och botaniserat - det där med att leta julgrejer i helgen gick sådär, kändes som att jag tröttnat på alla mina julsaker.

Men alltså den här pallen, den går då aldrig att tröttna på! Nu får den komma fram igen och vara sideboard till soffan.



2 kommentarer:

Flippis sa...

Ja! Vad hade den i källaren att göra kan man undra, helt överlägset fin ju!

Grodmamman sa...

Visst mår man bra av träning?!? Var också på gymmet igår och i söndags och i lördags, så det känns i kroppen idag...
Snygg pall! Ibland är det bra att spara på saker!:)
Kram