tisdag 18 november 2014

Ojojojojojojojojoj!!!

(ja, detta är ett inlägg som förtjänar tre utropstecken i rubriken)

Idag tog jag en rask uppiggningspromenad till Röda Korset, som ärligt talat inte erbjudit många fynd de senaste månaderna - inte ens på deras julmarknad har jag köpt något.
Men idag!!

Två karotter ut Stig Lindbergs stengodsserie Terma!!
För 30 respektive 40 kronor!!
Knappt använda ens en gång!!
Gissa om jag högg dem snabbare än Lucky Luke drar sina vapen?



Hav överseende med färgåtergivningen - de är mer svartbruna i verkligheten, om verkligheten nås av solsken...

7 kommentarer:

Felix sa...

Det kan man kalla ett riktigt fynd! Bra med något som förgyller den frå november...

Novemberhälsningar
Elisabet

Anci sa...

Grattis !! Kul att du hittar fynd som ger så många utropstecken :)

Kram
Anci

Ester sa...

Det är så härligt när man får fynda rejält ibland! Själv så fyndade jag en typ oanvänd Eva Solo-karaff för 40 kr på en second hand för några månader sedan. :)

Borgmästaren sa...

Wow vilka snygga! Du är på gång igen ser jag. Inläggen duggar tätt igen, man hinner knappt med. Kul!

kungen o majkis sa...

Sicket härligt fynd! Ja, just nu känns det som om man skulle bli förvånad om solen fick för sig att lysa nån dag.

Lena sa...

Säger bara wow wow wow. Vilket fynd. Måste göra den gråaste dag ljus och trevlig.

Anonym sa...

Man hittar oftans fynden när man slutat leta efter dom. hälsar ett Loppisfreak