tisdag 3 februari 2015

Hur länge var det kvar till påsklovet sa ni?

(insert valfri svordom)

Nä, idag var det verkligen inte roligt på jobbet.
Eller så hade jag missuppfattat något i mötets agenda.
Jag trodde att vi skulle ha ett kreativt spånarmöte, men de övriga trodde tydligen att det var dags att skylla världsekonomin, programtablån i SVT, snöfallet och ungdomsarbetslösheten på en intet ont anande Fröken Fräken.

Dags alltså att ta fram rosatonade ljuslyktor från förra veckans resa till Stockholm och pyrra järnet.
Och bada badkar! Jag behöver skumbad med pepparkaksdoft!




3 kommentarer:

Anci sa...

Vad fräckt !! Jag tycker du gör allt för att världen ska bli gladare och snyggare. Det intrycket får jag i alla fall här.

Bry dig inte om dem utan mys i kväll !

Kram
Anci

Ester sa...

jobbig situation, men skönt med bad och väldigt fina ljuslyktor!

Felix sa...

Nää, vad har du för arbetskamrater? Dags att byta arbete kanske? Hoppas att badet gjorde susen!

Hur har ni det med snörekordet? Vi har också ovanligt mycket snö, men det är ju inte ens hälften av vad ni har där i norr...

Vinterhälsningar
Elisabet