onsdag 2 april 2014

Kubhylla på hjul

Samma kväll som det gick åt skogen med de där omöjliga hyllorna, så lyckades herr Fräken att skruva fast rejäla hjul på min kubhylla som plåster på såren. Själv var jag just då oförmögen att skruva fast något eftersom jag var fullt upptagen med att kasta svarta blickar och muttra ord som den här bloggen är för känslig för att få höra.



Hyllan kändes lite stor för att sättas upp på väggen (som var den ursprungliga planen), men blev en snitsig sideboard, sängbord eller ställe att stapla snygga lådor på och i. Och någon gång tror jag att jag ska måla insidan, eller kanske tapetsera den! Liksom, låta saker vara som de är, det är ju inte min stil.






2 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Fint

Petra / Popetotrora sa...

Och det är vi glada för, att det inte är din stil. För ack så kul det är att se allt du fixar med! :)