måndag 31 mars 2014

Måndagsspray istället för fredagsblommor

Amen, ÄR det inte vackert?!?



Nå, ge mig lite tvåsiffriga plusgrader nu så att jag kan köra igång!

Ni är några som har undrat var jag beställt sprayfärg - detta är första gången jag beställt via nätet, jag är ju annars mer en "klämma och känna i verkligheten"-person - och jag beställde på skapamer.se. 
Montana sprayfärger har jag tidigare köpt på Highlights i Stockholm (har också en webbutik), men det är ju lite joxigt att behöva åka dit varje gång sprayfärg behövs..
Snabb leverans, fast det är ju lite svårt att se den exakta färgnyansen, det ska sägas...



2 minuter efter att jag skrivit inlägget: Det börjar snöa.... why God, why?!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga färger! Du är sprayburkarnas drottning :-)

Nu håller vi tummarna för ett par plusgrader .

Kram

Grodmamman sa...

Smidigt med webbutik! Fast lite klurigt med färgerna som sagt.
Här har vi solsken och närmare 10 plusgrader och jag känner att jag nog skulle bryta ihop om det började snöa igen!
Kram

kungen o majkis sa...

OOOh, ska bli spännande att se vad du ska spraya för skojsiga grejer :-)!
Håller tummarna för finväder uppe hos fröken snarast!

Hannis sa...

Jag invigde sprayandet igår.
Äntligen kände jag!

Ska kolla in deras sprayfärger.
Dom ser ut att ha lite roliga nyanser.
Så hoppas jag att snön inte ligger kvar idag=))

Anci sa...

Visst är det snyggt !!
Och jag hoppas VERKLIGEN att du får sprayväder snart.
Jag kunde ha varit i Rom nu, men fick vara hemma... Lite synd tycker jag om mig själv. Så jag är glad att din blogg finns som får mig att le :)

Kramar
Anci

Elisabeth sa...

snöar hos mig också..

Johanna sa...

Hej,nu har jag tassat runt härinne en stund,dagens underhållning måjagsäga!
Jag som aldrig använt sprayfärg (why?)känner nu att jag måste nog köpa upp hela lagret hos skapa mer haha.
Tack för inspirationen!
Varm hälsn Johanna