onsdag 26 mars 2014

Ett sjukt hett tips

Om du har varit förkyld, hostat och haft bihåleinflammation, och varit sjukskriven från jobbet i två veckor, så är det inte en bra idé att på den första friska dagen sätta sig på ett flygplan. Det kan visa sig att du inte alls är så frisk som du trodde, och flygresan blir något av en mardröm då du svimmar ombord.

Hälsningar från ja-då-var-det-bara-att-bege-sig-till-vårdcentralen-igen-då-fröken-fräken


Men  det är gott gry i ärtplantorna som växer som sjutton!

6 kommentarer:

Nenne sa...

Flyga efter bihåleinflammation. Lät inte alls bra.

Själv tappade jag rösten i helgen. Lördags morse var den puts väck. Kraxar fortfarande och har inte jobbat på tre dagar. Telefonjobb och krax är heller ingen bra kombo.

Men gissa att jag virkat som en galning...!!

Krya på dig!

Cicci H sa...

Så fint det växer. Är det mat eller blom-ärtor? Angående filmerna tänkte jag du kanske ville se dem om du har lite Benedict Cumberbatch-abstinens :-)

Mamma med ambitioner sa...

Stackars dig, du har verkligen haft otur. Hoppas det vänder snart. Kudden med vecken sååååå fin.
Sköt om dig nu i din mäklarbostad :)
Kram Kristina

Bellas Lantliv sa...

Nej men usch vad jobbigt.
Du får krya på dig!
Kram

Anci sa...

Men... ! Jag önskar att du ska bli frisk nu !!
Jag vill inte bli sjuk, men det känns som om min kropp är i krig med mig och jag som tänkte flyga till Rom i helgen... Vi får se hur det blir med den saken.

Krya på dig ordentligt nu !!

Kramar
Anci

Smultron på ett strå sa...

Låter inte alls bra. Var rädd om dej! Men hur är det med sprayfärger, har de inte en distinkt doft som kan rensa även den täpptaste näsa? Bra att du har beställt hem ett gäng! //kram maria