torsdag 27 mars 2014

Heja, heja friskt humör, spraya är det som susen gör

Jajamen, nu kan vårvärmen komma på riktigt för idag har jag beställt en jädrans massa sprayfärger! I härligt våriga färger som mörkgrått, khaki, chokladbrunt, ljusgrått och mörkblått... kan knappt bärga mig tills de anländer och jag får använda avtryckarfingret igen, det var ju evigheter sedan sist.

Och sprayfärger måste väl skrämma alla kvarvarande baciller på flykten?


Och det här är vad som står på mina tavlor Anci
De två med träram hör ihop och jag har hängt dem så att de "matchar" texten...




Lamphållaren på denna loppisfyndade lampfot är en av de första grejer som jag ska spraya, i guld tror jag bestämt!

4 kommentarer:

Johanna / Candore sa...

Jag är helt med dig :) Sprayfärg är galet roligt och beroendeframkallande. Det är ju hur lätt att vilja spraymåla allt från topp till tå! Lycka till och hoppas färgerna blir som du tänkt dig. Glad lördag!

Johanna / Candore sa...

Jag är helt med dig :) Sprayfärg är galet roligt och beroendeframkallande. Det är ju hur lätt att vilja spraymåla allt från topp till tå! Lycka till och hoppas färgerna blir som du tänkt dig. Glad lördag!

Marie sa...

Älskar din blogg. Ditt skrivspråk, tips & trix och humor är stor inspiration. Nu till min fråga; var beställer du sprayfärg OCH har du något färgtips (koppar har jag redan!) inför våren?

Anci sa...

Tack snälla för ditt svar :) Som du vet gillar jag ju din blogg, men också dina fina tavlor. De är ju supersnygga !!! Och så vackert skrivet.

Kramar
Anci