torsdag 17 april 2014

Pyntat och klart!

Jamen, då var det påskpyntat då. Kolla in mängderna!

Vad då, tycker ni att man ska ha mer än ett minimalistiskt kvistarrangemang som dessutom saknar fjädrar?!? (fjädrar passar bäst kvar på fåglarna tycker jag)

Okejdå, jag har ju skaffat mig en påskpolare också. Möt herr Kanin:



Hur charmig som helst! Och han verkar vara väldigt liten i maten så jag får nog ha fjädersparrisen i fred.

Lite plötsligt och oplanerat har jag förresten börjat samla på dessa vaser från Gullaskruf, som också syntes på första bilden.



Nu ska jag fira påsk. D v s jag ska ta och måla en keramikkruka svart. (men det förstod ni väl?)

6 kommentarer:

Suz sa...

Underbart! Helt i min stil:) Trots det fick det komma med ett par vita fjädrar i mitt påskpynt ... !

Önskar dig en Glad Påsk!
Kram
Suz

Grodmamman sa...

Mycket sparsamt med pynt hos oss också. Orkar liksom inte pynta en massa för så kort tid...
Visst är det helt hysteriskt att börja med vinteridrotten redan nu efter påsk?!? Håller med dig fullständigt då jag tycker att man ska kunna kombinera bandy och fotboll när man är snart 16 år.
Hoppas att du får en riktigt härlig påskhelg nu!
Kram

kungen o majkis sa...

Imorgon känns som den perfekta dagen att måla grejer svarta ;-). Gillar ditt pynt...behövs inte mer än så. I år har jag faktiskt lyckats pynta utan ett endaste gnutta gult. Min påsk blev pastellig. Precis som jag vill ha den :-)!

Anci sa...

Det är inte mängden som räknas utan tanken. Och din tanke är väl att ha påskfint och det är det :)
Jag gillar din påskhare !

GLAD PÅSK !!

Kram
Anci

Ewa`s Galleri sa...

Lycka till med "påskfirandet"

Malin på pastill.nu sa...

Men påsen, jag dör så fin!!! Fasen att påsken är över nu, annars hade jag lätt gjort sådana :-)