fredag 20 december 2013

Att säga som det är

 


 

8 kommentarer:

Felix sa...

Inte illa med tre veckors julledighet! Fast när jag räknar efter ska visst jag vara ledig i 2½ veckor... Sista arbetsdagen i dag. Återvänder inte till jobbet förrän efter Trettonhelgen. Känns väldigt bra! ;-)

God Jul!
Elisabet

Tekla sa...

Gott!!! Njut av din välförtjänta ledighet! God Jul och Gott Nytt År!!!

Rosor och ruiner sa...

Underbart! Både att vara ledig och bilderna, speciellt katten då!!
Ha det jätteskönt!

Catti sa...

Jag vill bara önska dig en God Jul och överdådig pysselperiod. Jag följer ca 20 olika bloggar inom inredning/inspiration/pyssel, din hittade jag till för bara drygt en vecka sedan. Du toppar min lista av 20 noga utvalda inspirationsbloggar. Tack!!

Suz sa...

Njut så mycket det bara går! Härligt med ledighet och jag är helt säker på att du fyller den med massor av pyssel, förutom när du sover då:)

Ha en fin jul!
Kram
Suz

Anonym sa...

Hahaha,jag dööör:)Njut av ledigheten!!! Maritha i Piteå

Karin A sa...

Hihi, ser helt perfekt ut! Planerar att mina 17 dagar ska se ut på ungefär samma sätt. :)

millandante sa...

Hahaha, underbart!!!!! :)