lördag 15 februari 2014

OCH VAD VAR DET DÄR FÖR SLUT BENEDICT?

När börjar säsong 4?


10 kommentarer:

Cicci H sa...

Så många frågor... Klart det måste bli en ny säsong. Hoppas vi! Å ikväll fick man öppna tårkanalerna. Herreminje vad känslorna får åka bergochdalbana i den här serien. Ibland rörigt, men så spännande! Jag tyckte han=S.H. var lite fin när han var "kär" och så var det bara bluff... Många vändningar. Tur S.H. sköt den obehaglige typen ändå. Nej, nu får jag sluta, annars har jag ju skrivit om hela avsnittet. Och det har du ju redan sett ;-)

Flippis sa...

Ja, det kan man ju undra. Både över slutet och när säsong 4 kommer...Galet bra är det iaf, snyggt filmat som inget annat, en ljuvlig Benedict och underbar dialog.

Unknown sa...

Japp, de frågorna ställdes här med. Måste ju bli fler avsnitt.
Kram Maria

Anci sa...

Även om jag inte ser serien, så gillar jag ditt inlägg - mycket !

Kram
Anci

Hannis sa...

Men jag vet!
Jag är kär i den serien.
Och det är helt klart att en fortsättning kommer.
Så måste det vara!

Anonym sa...

Ja nu får vi vänta och vänta och vänta... Nog den bästa serien jag sett i mitt 44-åriga liv! Otroligt bra! Mer Sherlock åt folket!

Smultron på ett strå sa...

Missade slutet.. var tvungen att gå ut med hundarna... //kram maria

Ester ❤ ett kreativt liv sa...

Ett spännande och väntat slut! Jag tror dock att väntan på fortsättningen kommer att bli både lång och svår.. Har för mig att maken sa något om 2015??? :(

Helena sa...

Det är ju bra!!! Bättre slut denna gång än förra då han kolavippen ;-)
KRAM från mig!

Monkan sa...

Ja alltså, vad är det för fjös? Hur kan tre ynka avsnitt av en serie kallas för ”en säsong”?! Jag som just har upptäckt den här serien... Så, då fick man avslöja det också. Jag följer den amerikanska varianten som går på 4:an och när jag läste att det skulle gå en Sherlock på 1:an också och att säsong 1-2 skulle gå i repris, ja då såg jag rubbet. Ett väldigt trevlig upplägg med två avsnitt i veckan. Sen kom då säsong 3 med ynka 1 avsnitt per vecka. Alltså, jag längtade redan till nästa lördag när jag sett avsnitt 1, och 2. Efter avsnitt 3 kände jag bara tomhet. Jag vill ha mer, NU! Och det var ungefär det du också ville säga, eller? :)