fredag 14 december 2012

It´s beginning to look a lot like Christmas

Tralalalala, trallalalala...
Jajamen, nu är det inte långt kvar tills eder Fröken Fräken går på 17 dagars ledighet!
Fyra dagar till (för på fredag så jobbar man ju hemma, så att säga) och sedan är jag ut genom trampkvarnens dörr med en hastighet som får Usain Bolt att se ut som en sköldpadda.

Detta firade jag med att åka och köpa julklappar idag.
Köpte jag något till herr Fräken?
Ä-hum....*falskt visslande*
Köpte jag något till mig själv?
Jag hänvisar till min rätt att tiga.

I helgen så tänker jag fortsätta att vara hemult förtjust i detta hem.
Och pyssla med något som jag inte vet om än.





Bilder från www.bo-laget.se

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

17 dagars ledighet lät inte helt fel!;) Jag ska ha nästan lika många och det ska bli såååå skönt!
Ha en fin pysselhelg!
Kram

Helena sa...

17 dagar?!Oj vad härligt det låter.Hade det varit vår så skulle jag vara väääldigt avundsjuk ;-) Men nu är ju trädgårdssäsongen i snö dold så att säga :-)
KRAM från mig!

MårsArt sa...

Jag ska ha lika lång ledighet. Som omväxling...det ska bli sååå skönt!
Att köpa julklappar till sig själv är väl bra, då vet man ju att man blir nöjd när man överraskad(?!) öppnar paketen...
Agneta

Det Vita Drömhuset sa...

Så härlig lång ledighet! Underbart! Du slår mig med 1 dag! :)
Jag är ledig 16 dagar....inte fel det heller! :)
Förresten, kika in hos mig, jag har skrivit om dig/till dig! :)
(Och kopierat något sååååå fint som du gjort!) :)

Kram Åse

Karin A sa...

Åh, härligt! :) Jag hade också planerat långledigt och nu blir det så om än på ett annat sätt än jag först hade tänkt (akut operation i veckan som gick). Så många julklappar lär det inte bli men det gör inte så mycket. Jag ser fram emot shopping i januari istället! Ha en skön söndag...

Kram