söndag 16 december 2012

We wish you a merry christmas

Ja, nu är det så att här kommer ännu ett tips på vad man kan göra med självhäftande plast. Klipp ut bokstäver, och sätt sedan upp dem på valfri möbel! Enda saken som kan vara lite krånglig är att få det rakt.. Men annars är det här en så enkel, men samtidigt himla snygg grej, så jag kommer nog att hitta på någon mindre julig variant lagomt till trettondagen (äh, vem lurar jag? Jag brukar ju rycka bort julgrejerna på annandagen...)




Och så var det en liiiiten sak till.
Du vädret. Nu räcker det med snöandet!
För det kan man ju se direkt på de här fotona, att den där myten om att det blir så mycket ljusare med snö, inte stämmer ett endaste dugg. Så då finns det verkligen ingen mening med snö.


7 kommentarer:

Karin A sa...

Åh, snyggt och pyssligt. :) Här har snön nästan regnat bort snön men inte blev det ljusare för det heller. I veckan vänder jag och då firar jag! Kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad fint det blev på dörren! Lagom mycket!! Du kan du! Kram och njut av din ledighet!! Kram!

Otaliga projekt sa...

Asså! Du är min idol!

Grodmamman sa...

Skicka ner snön hit! Här regnar det idag!:(
Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Smart! Toppen att slippa hål :-)

Trevlig 3:e advent!
Lina

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

men sååå fint..det där vill jag också göra !..*ler

och här har snön regnat bort .:(

Pernilla

kungen o majkis sa...

Nu är det bara en dryg vecka kvar. Sedan vänder det och blir liiite ljusare för varje dag.

Håll ut.

Och supersnygg dekoration. Som alltid.