måndag 12 maj 2008

Jag har överlevt!


Jajamen, första dagen på nya jobbet har överlevts, och jag har inte hunnit få huvudvärk. Mycket nytt, konstiga termer, personer som man aldrig(?) kommer att lära sig namnet på och en hel massa nya arbetsuppgifter. Och redan inbokad på kurser och resa till storstan. Hoppas att det här går bra! Nu tror jag faktiskt att jag måste fira med att ta en sväng förbi Röda Korset. Den lilla vita fatet på fot kommer därifrån.

TUSEN TACK för alla era lyckönskningar och glada tillrop inför min första dag! Sådant värmer verkligen!

4 kommentarer:

Sara sa...

Kul att höra att allt gick bra på din första dag :-)
Kram Sara

StrandviksVillan sa...

Roligt att det gick bra för dig! Jag ska börja jobba igen i juni, varit hemma i nästan två år med barn, så det känns nästan som att börja om...

Tjohalia sa...

Vad roligt att du röstade! Glöm inte bort att tävla imorgon.

Vad spännande med nytt jobb. Kram Sandra

svartataket sa...

Vad skönt att du slapp huvudvärk..hihi
Hittade du något mer på Röda korset då ?

Ha en bra dag!