tisdag 15 mars 2011

Den sprayartid nu kommer

Förra helgen kände jag att om det var någonting jag verkligen behövde, så var det fler vaser/krukor! Det gapade så tomt på krukhyllan, jooodå.
Sicken tur då att jag hittade dessa skönheter på en loppis i närheten. Till en tant på runt 70 bast fick jag punga ut med 50 kr för dessa tre urnor i mässing (det glipar fram lite guldfärg under den gråa färgen).

Jag är lite sugen på att lägga dessa på den numera långa listan över saker som ska sprayas i annan färg. Om det blir sommar någon gång alltså. Jag har hur mycket som helst som jag vill spraya NU.

.

11 kommentarer:

Mjuka sa...

Längtar så efter att få gå ut i min trädgård, småpyssla, måla, gjuta betong, springa på loppisar. Ja allt som man älskar och må bra av!
Kram pådig
Malin

Vårt hem på landet sa...

Vi har åtta plus ute nu och solsken, kanske skulle passa på att spraya lite? :) Jag har en himla massa som väntar på sprayning!

Den som väntar på något gott...!

Lantliv och Loppis sa...

Vilket fynd, verkligen superfina!
Snygg header du ordnat =)
Ha en bra dag!
Kram Ellen

Maria sa...

Men varför spraya dom....de är ju så jättefina som dom är. Gillar detta originalet. (ser bra ut på bild i alla fall) Kramar Maria

oddbrownbird sa...

Wao, vilket kap. Sprayfärg is da shit.

Vit dröm sa...

Så snygga!
Ha en bra dag!
Kramar Anna

Hannis sa...

Jag tänker spraya i helgen!
Om det inte blåser förstås.
Som jag har väntat på att dra fram sprayflaskorna!

Men jag tycker att dom var snygga som dom är.
Fin färg på dom.

4U2 sa...

Då kanske det är bäst att folk håller sig borta från dig ... om du skulle spraya fel? :)

Vintage House sa...

Visst längtar man efter att kunna stå ute och måla underlättar lite:)
Kanonfina.
kram och en skön vårdag till dig
sandra

Unknown sa...

Snygga de var :) Väntar oxå på spraysäsong
Kram Maria

lotta sa...

Jag kan hålla med om att lockas att spraya dem vita.Men den färgen urnorna har nu är jättefint.
Kram Lotta