fredag 11 mars 2011

Det var den veckan det

Ja, jisses, vilken vecka det här har varit då!

En snabb sammanfattning:

Tyger från Stoff och Stil anländer till slut
Jag får inte åka på konferens
Lyckas ta mig upp före skam själv
Åker på studiebesök och hamnar på startsidan på Aftonbladet
Vintern kommer tillbaka
Jag får åka på konferens
Blir instängd i syrefattig lokal med idrottare från Armenien
Hamnar på partaj en onsdagskväll
Funderar på att starta paketeringsföretag
Träffar nakna kollegor i hissen
Håller föredrag för 60 personer och alla gillar det
Jag får inte åka på konferens
Råkar ut för både signalfel och kontaktledningsfel under samma resa
Och det verkar som att jag blivit förkyld också

Nu får det allt bli en tupplur - väck mig när våren är här är ni bussiga!
Det härliga inköpet från Stockholm!
Jag har tänkt köpa en sådan här skål sedan i somras,
till slut slog jag till.

25 kommentarer:

Anonym sa...

Här är en till med förkylning som gärna skulle sova tills våren är här

Ljuva Drömmar sa...

Oj, vilken vecka du har haft. Undrar lite grann vad du jobbar med...nakna kollegor i hissen låter ju spännande...eller?

Hoppas att du får en lite lugnare helg. Kan tänka mig att det ska sys en del. Jag håller fortfarande på med mina kuddar, det är alldeles för få timmar på en dag.

Önskar dig en skön helg, kramar Maria!

Ljuva Drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Shit vilken vecka!! Hoppas du får ta igen dig under helgen.
Snygg skål du fick tag på :))
kram maria

Vintage House sa...

Vilken vecka du har haft.
hoppas nu du kan vila dig i helgen
snygg skål
kram
sandra

Den där Victoria sa...

Haha, vilken vecka, härligt med nakna kollegor i hissen *S*.

Skålen är übersnygg, ett riktigt kap.

Ta och vila dig ordentligt i helgen, jag lovar att jag tjoar till om jag ser till våren något.

Kram Elvira

Smultron på ett strå sa...

Det låter intensivt... hur blev det med konferensen - får du eller får du inte åka???//kram maria

FaB Keramik sa...

Jo du Mikaela gör fantastisk keramik!
Ang färgen så är det något jag har blandat till.. kommer inte ihåg hur tyvärr.
Ha en fin fredagskväll!
Kram Frida

Fröken Grön sa...

En helt vanlig vecka in the life of Fröken Fräken, hihi!
Hoppas du får en vilsam helg!
/Anna-Karin

Ljusa vardag sa...

Vill kika in till dig och önska en trevlig helg! Och samtidigt tala om att jag har en utmaning till dig hos mig. Mvh Anna

Compact Garden sa...

Ja du den var händelserik :)
Det är snart vår jag lovar..
Ha en skön kväll Kram Anne

Marie - Systrarna sa...

Men OJ, skulle gärna vilja höra dig lägga ut orden lite mer kring det där..... ;-)

Lantmätarvillan sa...

Ja du, det verkar varit en mycket speciell vecka...Oväxling förnöjer eller nåt :)

Helena sa...

Va vaddå startsidan på Aftonbladet???Har du varit på bild?!Får en massa tankar i huvudet...vad sjutton kan du jobba med????hm....o bilder dyker upp oxå..föredrag,konferanser som du inte åker på,åker på konf.,nakna kollger i en hiss,Armeniska idrottare...näe jag fattar 'nada':-))Värre än 'På spåret' ju fniss
Ha en bra helg!
KRAM från mig!

Karin A sa...

Oj det låter som en vecka det! :) Ett sådant fat har jag också...Mikaela Willers saker är underbara. Hoppas helgen blir trevlig!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilken underbar skål! :) Säger som ovanstående: vilken vecka du verka har haft. Sov så gott. :)

vitaVardagen sa...

Det låter sannerligen som du gjort dig förtjänt av att ta det lugnt :) Otroligt vackert fat! Kram Johanna

oddbrownbird sa...

Slutet gott, allting gott. En skål kan råda bot på det mesta, visst?

=)

kungen o majkis sa...

Haha, vilken spännande vecka du verkar ha haft :-D! Nakna kollegor i hissen minsann och startsida på aftobladet...där fick man allt nått att fundera på :-D!

Ha en go helg :-)!

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, du behöver sannerligen ta en tupplur efter allt det där.
Tänk att så många konstiga händelser kan ske på en och samma vecka - ibland kör det ihop sig :)

Men hur var det; fick du åka på konferens?

Ha en gôttig lördag!
Kram Sofia

MårsArt sa...

Det var en händelserik vecka.
Jag ligger helt klart i lä...får skylla på kryckorna.
Underbar skål!
Nu hoppas vi på vårvindar...

Livet på Vestergård sa...

Det var en varierande och händelserik vecka du haft. Hoppas att ni också får njuta av sol i dag! Kram Kicki

NjutVarjeDag sa...

He, he - det är inte utan att det hade varit lite roligt att hänga med som en liten mus i din ficka.
Verkar varit en händelserik vecka....

Glöm inte att ta igen dig lite nu när det är helg. Vem vet vad du hittar i hissen nästa vecka....

kram
/Anneli

Karin - Mina Rum sa...

Den sötsöta skålen kan kanske ge lite vårkänslor efter en tuff vecka i alla fall.
Att var instängd i en syrefattig lokal tillsammans med armeniska idrottare låter livsfarligt! (Hu, vilka bilder jag får i huvudet.)

Ha en fortsatt skön helg. Kram!

Myownhome sa...

Vilken fin skål!