måndag 7 mars 2011

Mera kuddar åt folket!

Efter jul så fann jag mig ägandes tre täcken, tack vare entusiastiska tomtenissar. Då jag inte är den frusna typen, så kändes tre täcken lite mycket på en gång. Men man kan ju aldrig ha för många kuddar å andra sidan! Så jag har sytt en lång pöl-kudde som jag rullat in ett av täckena i. Det blir en jättefluffig kudde!

Jag är för övrigt allergisk mot kuddar som ligger platt på sängen, eller än värre, är lagda i en hög på diagonalen. Näpp, här ställs kuddarna upp!

Nu är det dags för ytterligare en resa. Denna gång norrut. Varför då kanske ni undrar? Ja, det undrar jag också. Inte vill jag ju se än mer snö! Och inte nog med det, jag måste stiga upp före skam själv.

Skrynkliga linnekuddar är det skönaste att sova på!

25 kommentarer:

Sanna sa...

Det där ser verkligen ut som en skön säng. Gäsp.. Sådär har även jag mina kuddar uppradade på sängen. Tror även att jag har samma fina linnekuddar som du. Gillar också de fina spetsöverkasten.

Millas hem sa...

Snygg till tusen är den också! Underbar färg!

Kram Camilla

Lantliv och Loppis sa...

Riktigt snygg!
Du är fiffig du!
Trevlig resa!
Kram/Jennica

FaB Keramik sa...

Men så fint, gillar också att bädda med kuddarna stående ala amerika!
Ha en fin måndag!
Kram Frida

Unknown sa...

Det blir sköna kuddar av täcken.
ha en rolig resa fast du ska upp så tidigt.
Ska trösta mig med att du är redan uppe och ifarten när jag är så där morgonseg och vill ligga kvar i sängen ;)
kram Maria

Nyanser av vitt sa...

Så fräscht!Sov gott nu

Compact Garden sa...

Så fint du har det..nu får jag nog tänka till här hemma haha..
Ha en skön kväll Kram Anne

Ewa`s Galleri sa...

Vad smart att sy ett stort fodral åt täcket, blev jättefint
Älskar att sova på linnelakan också
Ha en bra vecka

Smultron på ett strå sa...

Norrut, vafalls?? Min äkta hälft är i nord-Norge denna veckan, var ganska knäckt över avstånden... Hade 4 timmars körning för att komma tillbaka till Haparanda....//kram maria

VitaVardagen sa...

Härlig kudde! Ursnygg bäddning dessutom :) Kram Johanna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så vackert i ditt sovrum! Ljuvligt och så smakfullt....

Ha det fint!

Kram Jenny

Helena sa...

Ser så svalt o fräscht ut ditt sovrum!Jättefint :-)
KRAM från mig!

Vardagstugg sa...

Jättesnyggt!

Trevlig kväll!
Annelie

Hannis sa...

Det där gillade jag!
Förvaring och mys i ett och samma paket.
Sen är ju linne en stor favorit.
Smidigt, ju skrynkligare dessto bättre typ=))

Unknown sa...

Hej

Vilka härliga kuddar.
Och en perfekt ställe att ha extra täcken på.
Ha en trevlig resa
Kram

Härligt hemma sa...

SNYGGT!! Virkade filten den blågrå!? Skitsnygg, var kommer en sådan ifrån!? Säg inte att du gjort den själv ;)!?
Ha det så gott på din tripp!!
Kramar Madeleine

Hildas hem - Sofia sa...

Så fiffig du är som använde täcket som fyllning. Du är så smart! :)

Ha en alldeles underbar och solig tisdag!
Kram Sofia

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Ett finurligt tips tycker jag, att göra så med ett täcke. :)) Det blev jättefint. :)

Ljuva Drömmar sa...

Blev ju jättesnyggt sätt att bli av med extratäcken på. Det tror jag att jag ska härma med mina. Har ju fått lätt dille på kuddar, inspirerad av dig så klart ;)

Hoppas du får trevligt på din resa!
Kramar Maria

VITA NYANSER sa...

Så fint du har det! Alltid lika mycket på gång här inne, härligt!

Kram L-L

Lantliv och Loppis sa...

Tjusig kudde! Eller rättare sagt, alla kuddarna var tjusiga =)
Sängen är jättefint bäddad och ser väldigt inbjudande ut, nu blev jag trött i ögat! =)
Hoppas resan är toppen!
Kram Ellen

millandante sa...

Lämna den goa sängen före skam själv... oj oj oj... hoppas resan var värd detta!
Sååå himla fint!!!!

KRAM

Kia sa...

Vilken rolig kudde du fick till av täcket. Bra där!

Ha en toppen dag!
/ Kia

Fröken Henriksson sa...

Ser mysigt ut! Kuddar kan man aldrig få för många av..
Mina ligger lite huller om buller beroende på humör ;)
Ha det gott!

Maria sa...

Vill önska dig en trevlig helg Kramar Maria
PS Snygga kuddar :)