onsdag 30 mars 2011

Gammal skåpmat liksom

Det händer ju en och två gånger att jag hittar på något som jag inte hinner visa upp på bloggen innan jag har gjort om igen.. Väggspackel är en bra sak om man inte vill ha hål i väggen överallt!

Denna ramvägg hann säkert sitta uppe i tre veckor, men så fick jag en tapetleverans som gjorde att jag helt enkelt var tvungen att ändra om. Vad ska en stackars Fröken Fräken göra liksom?!!

 Imorgon får ni se vad som ersatt denna ramvägg - stay tuned!





 
Jag älskar gamla ramar. Det går inte att ha för många!
Sprickor är bara en del av charmen. Ramarna är ommålade
med hobbyfärg från Panduro.

11 kommentarer:

millandante sa...

I DO!!!!

Nyanser av vitt sa...

Jag också. Ska bli spännande

Maria sa...

Charmigt. Skall bli spännande och se vad som nu händer :) Kramar Maria

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

håller med dig! Det är svårt att hinna visa allt som händer här hemma. Plus att när jag väl är klar med saker glömmer jag bort att dokumentera det. Du är så himla mycket bättre än mig. Du är nog dessutom ännu mer kreativ än jag.
Kram
Helena

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint med ramarna! Ska bli spännande att se vad som ersatt dem;)

Ha det fint!

Kram Jenny

Helena sa...

Så pass :-)blir kul o se :-)
KRAM från mig!

Grodmamman sa...

Det händer så mycket hos dig hela tiden! Gillar dina ramar.
Här händer det inte mycket för närvarande förutom att vi går på möten och helgen ska tillbringas på ett kalas och en fest. Lägg därtill en tråkig förkylning, så kanske man har svaret till att det inte händer något!:)
Hoppas att du mår bättre idag!
Kram

Den där Victoria sa...

Väntar med spänning!! Apropå tidigare inlägget om hon som knyckte dina bilder, man tar sig för pannan alltså..

Vintage House sa...

älskar oxå gamla ramar
kul och se vad du har pågång
kram
sandra

Lantliv och Loppis sa...

Underbara ramar!!
Väntar med spänning! ;)
Kram Ellen

Lantliv och Loppis sa...

Jag är åxå en ramfanatiker, men dom lyckas sällan hitta upp på väggen...
Jag blev väldigt förtjust i dina "burkar" eller vad det nu är?
Väldigt tjusiga :)
Ha det gott! Kram Jennica